Vilket är bäst helt enkelt och vilken borste svamp ska man ha ?
Vilket är bäst helt enkelt och vilken borste svamp ska man ha ?
-Red Carpet Racing-
Bästa schampot skulle jag också vilja veta vilket det är! Har provat många sorter men vet inte om jag tycker att något av dem överträffat något annat.
Bland svampar hävdar jag dock bestämt att de grå våfflade som finns hos diverse bilvårdsfirmor är överlägsna allt annat. Binder otroligt mycket vatten, och kommer åt mycket bra!
Min favorit är wash and wax från meguiar
mvh
Bästa motorn i världen är vaginan. Startas med ett finger. Den
smörjer sig själv. Den klarar alla storlekar på kolvar. Den byter olja
själv,var fjärde vecka. Synd att styrsystemet är så jävla obegripligt.
Tack ! Har för mig jag testat de från Sonax och de var bra.
De jag tycker är svårt är att typ "supershampo" med vax avfettar dåligt + man blir svart om tassarna och vanliga shampos så får man fort tvättrispor.. (självklart efter vanlig avfettning)
-Red Carpet Racing-
Jag kör med mequiar NXT generation, som jag förövrigt tycker är bättre än deras Wash and vax. Det är nog den bästa jag testat, samt att den luktar så gott
Vad gäller svamp så håller jag med Malmin om den grå våflade. Alt tvätthandske, som dock kräver lite vård.
Kolla in orchard autocare's bilvårdssortiment. Dom har ett schampoo som är sjuuuukt drygt!
Sonax Glansshampo som sagt, det är det bästa.![]()
Jag röstar på kombi delta extreme. Sjukt bra avrinning![]()
*varför gå när man kan köra*
Fia med knuff är för små barn....Turboknuff är för dom stora pojkarna =)
Med tvätthandske menar jag den vanliga modellen, typ denna:
WASH MITT - meguiars
Ultima schampo är det bästa jag testat.
/ Jim Profit
Pingens.se - Bilvårdsbutik har våffelsvamp
![]()
Dom senaste schampona jag har köpt skummar inte speciellt mycket. Jag vill ha ett som skummar! Vet inte om det har nån betydelse egentligen men det känns bättre :P Ge mig tips på ett schampo som är bra och skummar![]()