Visst är det en fin Trailer! Men nu nalkas E3 runt hörnet och hoppas på att få se Gameplay då o inte bara en ny trailer.
-Mer fälgar samt olika färger på fälgarna fram o bak! även olika fälgar fram o bak.
-Byta fälgar inom märket (som Juiced 2)
-Matta , Metallic Vinyler (NFS)
- Liknande MP som GT5 , Köra en bana , gå in i depån för att tuna bilen , byta bil utan at behöva starta om racet. Då skall det mer vara ett training/tune mode som man inte får CR för.
- Inga jävla DLC av bilar som redan funnits i tidigare spel. Som det stora FAILET med Horizon.
- Mer Däckrök
- Fler banor samt ta tillbaks Camino Viejo Extreme Reverse , Bugatti Curcuit , New York . Stora Rally di Posatino samt Sidewinder banorna! Dom är enormt saknade .
- Sen göra de bilar som varit med i FM4 som ännu är aktuella på nybilsmarknaden att göra en update på dom till 2013/2014 modeller.
- Skippa Porsche tjafset med EA . Ta o fixa det bara så man får Porsche från början o glöm förfan inte 911 GT1 Strasse denna gång.
- Mer Engineswaps inte bara låsta för vissa bilar. Utan man kan montera alla motorer som finns inom samme märke fast i högre klass.
- Skippa att ha 5 Likadana bilar med olika målningar o kalla dom för 5 enskilda bilar.
- När man väljer bil online så skall man kunna bläddra mellan olika tuning setups medans man väljer bil , även kunna ha olika målningar som man kan välja medans bil väljs,
- Mer banor , lite mer driftinginriktade småbanor.
Det är vad jag kan komma på för tillfället
I like the Recaro seats , but i dont have an Recaro ass
"Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616