Vi stängde av omröstningsfunktionen för några år sedan pga vissa användare inte gjorde annat än att skapa olika omröstningar hej villt. Hoppas att det ska fungera bättre nu och funktionen är åter aktiverad på prov.
Vi stängde av omröstningsfunktionen för några år sedan pga vissa användare inte gjorde annat än att skapa olika omröstningar hej villt. Hoppas att det ska fungera bättre nu och funktionen är åter aktiverad på prov.
WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone
An island of reality in this ocean of diarrhoea.
Känns bra, men hur går det med gilla knappen?
Inget forum ja känner till har det, känns mkt mystiskt, nått du an styra?
MVH/
WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone
An island of reality in this ocean of diarrhoea.
Mja, snabbt svar inte i helvetet kopplas med fb om det inte innebär flashback
Nä men zatzy på facebook är sälkert bra, men ja tänkte mig gilla som gröna prickarna förut, men bara gilla, dvs man trycker gilla om man vill, inget mer..
Dvs inga röda prickar, kommer nog ge lite mer inlägg o krydda i forumet.
MVH/
Det här saknar man faktiskt, man bemödar sig ju inte om att skriva ryggdunkar inlägg varje gång. Men en gilla knapp, utan koppling till Facebook tycker jag iaf.Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Jag tar gärna tillbaka båda två då jag låg tvåa efter SaabJohan. För det var väl en tävling?![]()
-- > Mina bilar < --
Ja, men precis! Det är därför jag blir lika förvånad varje gång när folk kollar på en som man är en idiot när man sträcker näven i luften och skriker ut sin glädje när man kommer före dom i kön på ICA osv.
Hade jag vetat att tävlingen skulle avbrytas mitt i hade jag inte kört på halvfart!![]()
suuuuuper!