Bilsnack
Sidan 8 av 13 FörstaFörsta 12345678910111213 SistaSista
Resultat 106 till 120 av 187
    My soul is dying.Pitiful!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Dom som klagar på att de är köer i Stockholm...vilket det...hör och häpna, även är i andra delar av Sverige. Kan ju titta på denna bilden och ta sig en funderare över deras egna insats först, innan man börjar klaga på andra.

Varför 2 axlar när man kan ha 7? :-p

Granada rules
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2002
    Citat Ursprungligen postat av Cörran Visa inlägg
    Dom som klagar på att de är köer i Stockholm...vilket det...hör och häpna, även är i andra delar av Sverige. Kan ju titta på denna bilden och ta sig en funderare över deras egna insats först, innan man börjar klaga på andra.

ser tyvärr inget,, som jag sagt tidigare,, hatar folk som inte använder blinkers,,
    är inget fan av tradare,, men är som inte riktigt deras fel att de är långsamma värre med annat löst folk som inte hittar blinkers eller gasen,,

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil

Trucker MoriXs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2005
    Citat Ursprungligen postat av granadadr Visa inlägg
    vill du ligga i 80-90 bakom långtradare??? jag håller med att karavaner av tradare kan ställa till det
    Jag har ingenting emot att ligga bakom, varför måste ni om till varje pris? Förstår inte riktigt vad det spelar för roll om du ligger bakom en lastbil eller om du ligger bakom svensson i v70n.

Aja, detta är ingenting att debattera om egentligen, Zatzy har bara bevisat än en gång vilken jävla sandlåda detta är!
    Alltid retar det någon.

Granada rules
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2002
    Citat Ursprungligen postat av MoriX Visa inlägg
    Jag har ingenting emot att ligga bakom, varför måste ni om till varje pris? Förstår inte riktigt vad det spelar för roll om du ligger bakom en lastbil eller om du ligger bakom svensson i v70n.

Aja, detta är ingenting att debattera om egentligen, Zatzy har bara bevisat än en gång vilken jävla sandlåda detta är!
    haha nää beror på vägen å omständigheter,, på väg hem lönar sig inte en enda omkörning ALLA ligger i knappt 80 på 90 väg,, men om jag kör på en 100-110väg så vill jag faktiskt köra om tradarna

Trucker MoriXs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2005
    haha nää beror på vägen å omständigheter,, på väg hem lönar sig inte en enda omkörning ALLA ligger i knappt 80 på 90 väg,, men om jag kör på en 100-110väg så vill jag faktiskt köra om tradarna
    Då kanske du ska se över din bil då 100-110 vägar oftast har 2 körfält och är motorväg..
    Alltid retar det någon.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2003
    Den funkar inte den heller.

Granada rules
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2002
    Citat Ursprungligen postat av MoriX Visa inlägg
    Då kanske du ska se över din bil då 100-110 vägar oftast har 2 körfält och är motorväg..
    haha inte här uppe där är det sällan motorväg

Skoda, FordV8, Suzuki-mc
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2005
    Jobb
    Kör allt på hjul
    haha inte här uppe där är det sällan motorväg
    Nej för däruppe klarar ju folk av att det är 110 på grusväg, härnere måste motorvägen vara specialbyggd och nybyggd för att dom ska höja från 110 till 120.
    Vanlig motorväg skulle ju vara livsfarligt att höja.

Nu vart det ju off topic, denna tråden ska ju vara till för att lära lastbilschaufförer hur man bäst håller sig undan personbilarna så dom stackarna inte blir försenade med flera sekunder voine voine.

Not sent from an iProduct...

Sjukt dryg jävel. Scooties avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Besserwisser Visa inlägg
    Bitterfittetext[/IMG]

Med Vänlig Hälsning,
    Och vad skall det vara slut med? Flytta ut på landet och bli självförsörjande bonde om det inte passar, det finns inget samhället varken 100 år gammalt eller nytt som fungerar utan tyngre trafik. Eller har Du uppfunnit någon teleporteringsmaskin för alla varor som vi andra skall kunna få köpa i t ex mataffärer?
    Everyone: Why is your car always breaking?

Me: Thats the German Engineering

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Tredje gången gilt hoppas man på då

Fahrvergnügung! :-) Atarimans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2002
    Jobb
    Business Developer
    Tredje gången gilt hoppas man på då

På samma sätt skulle man ju kunna visa x antal långtradare vs ett lastfartyg, eller x antal lastbilar vs ett godståg, osv. Med andra ord en löjligt vinklad bild som får sägas vara utan faktisk relevans.
    "A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Citat Ursprungligen postat av Atariman Visa inlägg
    På samma sätt skulle man ju kunna visa x antal långtradare vs ett lastfartyg, eller x antal lastbilar vs ett godståg, osv. Med andra ord en löjligt vinklad bild som får sägas vara utan faktisk relevans.
    Bussar går i stan och även utanför. I vissa finns spårvagnar och tunnelbana. Kommer inte ihåg att jag sett ett lastfartyg inne i stan. Och som vi redan sagt, så är det svårt att få tåg att gå till varje mataffär. Men det kanske blir ännu en av dina framtidsplaner.

Jag tycker gods på tåg är väldigt bra. Men de som läst nyheterna senaste dagarna har ju även fått ta del av vår mindre fina järnväg i detta land.

Löjligt vinklad för att den är nåt du kan påverka...och inte bara gnälla på att de är fel på andra?

Fahrvergnügung! :-) Atarimans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2002
    Jobb
    Business Developer
    Bussar går i stan och även utanför. I vissa finns spårvagnar och tunnelbana. Kommer inte ihåg att jag sett ett lastfartyg inne i stan. Och som vi redan sagt, så är det svårt att få tåg att gå till varje mataffär. Men det kanske blir ännu en av dina framtidsplaner.

Jag tycker gods på tåg är väldigt bra. Men de som läst nyheterna senaste dagarna har ju även fått ta del av vår mindre fina järnväg i detta land.

Löjligt vinklad för att den är nåt du kan påverka...och inte bara gnälla på att de är fel på andra?
    Bilden är irrelevant då tråden handlar om lastbilsförarnas bristande trafikförståelse, inte om miljötalibanism m Peking anno 1970 som idealbild över hur storstäders trafiksituation el - planering bör se ut.
    "A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990

Fuck off....End of story Menghinis avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2002
    Jobb
    Allt med bilar
    Citat Ursprungligen postat av Atariman Visa inlägg
    Nu gick fingrarna iaf fortare än tanken för dej... Tänk efter och tryck delete på ditt inlägg.
    Gothus sum, cave cornua

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •