Funkar den inte? Här är länken iaf.
http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/2010/07/space-required-to-transport-60-people-700x505.jpg
Varför 2 axlar när man kan ha 7? :-p
Jag har ingenting emot att ligga bakom, varför måste ni om till varje pris? Förstår inte riktigt vad det spelar för roll om du ligger bakom en lastbil eller om du ligger bakom svensson i v70n.
Aja, detta är ingenting att debattera om egentligen, Zatzy har bara bevisat än en gång vilken jävla sandlåda detta är!
Alltid retar det någon.
Nej för däruppe klarar ju folk av att det är 110 på grusväg, härnere måste motorvägen vara specialbyggd och nybyggd för att dom ska höja från 110 till 120.
Vanlig motorväg skulle ju vara livsfarligt att höja.
Nu vart det ju off topic, denna tråden ska ju vara till för att lära lastbilschaufförer hur man bäst håller sig undan personbilarna så dom stackarna inte blir försenade med flera sekunder voine voine.
Not sent from an iProduct...
Och vad skall det vara slut med? Flytta ut på landet och bli självförsörjande bonde om det inte passar, det finns inget samhället varken 100 år gammalt eller nytt som fungerar utan tyngre trafik. Eller har Du uppfunnit någon teleporteringsmaskin för alla varor som vi andra skall kunna få köpa i t ex mataffärer?
Everyone: Why is your car always breaking?
Me: Thats the German Engineering
"A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990
Bussar går i stan och även utanför. I vissa finns spårvagnar och tunnelbana. Kommer inte ihåg att jag sett ett lastfartyg inne i stan. Och som vi redan sagt, så är det svårt att få tåg att gå till varje mataffär. Men det kanske blir ännu en av dina framtidsplaner.
Jag tycker gods på tåg är väldigt bra. Men de som läst nyheterna senaste dagarna har ju även fått ta del av vår mindre fina järnväg i detta land.
Löjligt vinklad för att den är nåt du kan påverka...och inte bara gnälla på att de är fel på andra?
Varför 2 axlar när man kan ha 7? :-p
"A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990