Bilsnack
Sidan 12 av 13 FörstaFörsta ... 25678910111213 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 187
    My soul is dying.Pitiful!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Okay, de gör mig lite besviken :-/ trodde att de kanske kunde bli vi. Men men, de va du som tog upp mitt omfång och la fram dina teorier. Men nu låter de inte lika intressant längre, kanske du är en fat admire ;-)
    Om det nu är så uppenbart kan du väl bevisa dina egna teorier istället för att lämpa över det på nån annan?
    Varför 2 axlar när man kan ha 7? :-p

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    När sa jag att jag ville jämföra våra kroppar egentligen? Låter inte som mig ;-)

Fahrvergnügung! :-) Atarimans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2002
    Jobb
    Business Developer
    Citat Ursprungligen postat av Cörran Visa inlägg
    Okay, de gör mig lite besviken :-/ trodde att de kanske kunde bli vi. Men men, de va du som tog upp mitt omfång och la fram dina teorier. Men nu låter de inte lika intressant längre, kanske du är en fat admire ;-)
    Nej, jag gillar kvinnor. Vet inte om det är ensamheten i hytten som lockar fram homoerotiska tankar hos dig, men finns säkert mer passande fora för sådana tankar och önskemål än Zatzy.

Citat Ursprungligen postat av Cörran Visa inlägg
    Om det nu är så uppenbart kan du väl bevisa dina egna teorier istället för att lämpa över det på nån annan?
    Det är redan gjort, om du bara öppnar ögonen.
    "A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Vart har du gjort de?

Jo, de blir lätt ensamt här. Och då tänker jag på lilla atari :-P

Granada rules
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2002
    sandlåda,,

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Citat Ursprungligen postat av granadadr Visa inlägg
    sandlåda,,
    Minst sagt. Att tråden ens får finnas är förvånade...ännu mer med tanke på nivån som blev i den förra, som faktiskt fortfarande är öppen.

M20 User Rsjerrys avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    vanligt scenario idag! personbil parkerade i den enda lastzonen på gatan trots parkering 150meter bort. varningsblinkers på och lossa mitt i gatan pga av den bilen, kö i båda riktningar efter att dom försökte stressa förbi. tutade och skällde men ingen reagerade på bilen i lastzonen... så där är det dagarna i ända :-/

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
    J.Albertsson

BMW 325 M Tech

Registered User Alriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Lastbilschafför
    Citat Ursprungligen postat av Rsjerry Visa inlägg
    vanligt scenario idag! personbil parkerade i den enda lastzonen på gatan trots parkering 150meter bort. varningsblinkers på och lossa mitt i gatan pga av den bilen, kö i båda riktningar efter att dom försökte stressa förbi. tutade och skällde men ingen reagerade på bilen i lastzonen... så där är det dagarna i ända :-/

"Men han/hon skulle ju bara in en snabbis och köpa en glass"

Brukar bli livat när dom inte kommer ut från lastzonen när dom gjort sitt jätteviktiga ärende när det står en lastbil utanför. - Där kan du ju inte stå, du måste flytta dig osv. osv.

Skoda, FordV8, Suzuki-mc
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2005
    Jobb
    Kör allt på hjul
    Eller alla ggr gatan är avspärrad med band, koner och skyltar om att parkering är förbjuden pga. kranlyft så står det ändå en bil INNANFÖR banden = dom har alltså flyttat koner och band för att parkera och sen ställt tillbaka dom utanför bilen.

Utskällning åker man sen på då man ställt upp kranbilen så dom inte kommer ut, skylten om p-förbud sitter precis vid förardörren.

Not sent from an iProduct...

Skoda, FordV8, Suzuki-mc
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2005
    Jobb
    Kör allt på hjul
    Allvarligt talat sen, sluta med påhoppen åt båda håll, tyvärr lätt att göra det när det skall dras alla över en kam och börja skriva : omfångsrika, dom fattar nog inte ens orden jag använder, osv osv

Utan påhopp kan man diskutera, när påhoppen kommer vet man att de sakliga argumenten är slut.

Det finns helt enkelt vissa lastbilschaufförer som inte sköter sig men merparten gör det, många gånger under extrem stress och en kaotisk trafik som skiter i att en stor bil behöver mer plats.

Fahrvergnügung! :-) Atarimans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2002
    Jobb
    Business Developer
    Citat Ursprungligen postat av cleaner Visa inlägg
    Allvarligt talat sen, sluta med påhoppen åt båda håll, tyvärr lätt att göra det när det skall dras alla över en kam och börja skriva : omfångsrika, dom fattar nog inte ens orden jag använder, osv osv

Utan påhopp kan man diskutera, när påhoppen kommer vet man att de sakliga argumenten är slut.

Det finns helt enkelt vissa lastbilschaufförer som inte sköter sig men merparten gör det, många gånger under extrem stress och en kaotisk trafik som skiter i att en stor bil behöver mer plats.

Påhoppen kom från ngn annan, vilka jag naturligtvis besvarade.
    "A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990

Very Fine User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Den här videon förklarar ett och annat. Tydligen är det så tråkigt att köra lastbil i 8 timmar att dans i kabinen är ett vanligt trick för att hålla tristessen borta. Man upphör inte att förvånas av vad som sker på våra vägar.

Jag lägger på förekommen anledning till en ny viktig punkt i utbildningen.

7. Dans i kabinen är helt och hållet förbjudet under körning.

Kierowca tira z Rumuni - Romanian truck driver [Crazy Dance] - YouTube

Med Vänlig hälsning,
    Senast redigerat av Besserwisser den 2011-10-22 klockan 18:07.
    Besserwisser vet bäst!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2011
    Citat Ursprungligen postat av Rsjerry Visa inlägg

Inte konstigt att dom andra bilisterna tycker det är dit fel, är det trots alla DU som har parkerat mitt i vägen.

Sent from a destop PC with an AMD CPU and a total of 1200GB diskdrive.
    This PC also have a QUERTY based keybord and a HP desktop printer for A3-A4 format.
    Senast redigerat av BMW_2002 den 2011-10-22 klockan 19:54.

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Citat Ursprungligen postat av Atariman Visa inlägg
    Påhoppen kom från ngn annan, vilka jag naturligtvis besvarade.
    Vilka påhopp har varit mot dig?

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Kör lastbil
    Citat Ursprungligen postat av BMW_2002 Visa inlägg
    Inte konstigt att dom andra bilisterna tycker det är dit fel, är det trots alla DU som har parkerat mitt i vägen.

Sent from a destop PC with an AMD PC and a total of 1200GB diskdrive.
    This PC also have a QUERTY based keybord and a HP desktop printer for A3-A4 format.

Det är ju sorgligt att de inte kan tänka längre, och se vem som faktiskt är boven i dramat.

Har varit med om en hel del liknande grejer. Kommer ihåg två saker som verkligen pekar ut hur folk tänker...eller snarare inte tänker. Utan bara har "jag jag jag" i sitt huve.

Fick en gång stå tvärs över en gata för att kunna köra ut de jag skulle...ändå skulle folk stå brevid och tuta. NÄR de finns en gata som går parallelt med den, 50 meter bort.

Senast var det en cykelväg som fick spärras av ca 20 meter...de ända folk behövde göra va att stiga av cykeln...gå 5 meter till höger, förbi arbetsplaten, sen gå på sin cykelväg igen. Trots de blev folk som tokiga....byggnaden höll på att renoveras, och det var hängade last som var den stora faran.

Hus, vägar, varor och allt annat möjligt trollas ju inte fram...även om de verkar va många som tror så

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •