Bra reportage ! sjukt nice bil.
Sen vad spelar det för roll om det inte är akademikersvenska , jag tycker texten är bra.
Bra reportage ! sjukt nice bil.
Sen vad spelar det för roll om det inte är akademikersvenska , jag tycker texten är bra.
Precis den reaktion jag förväntade mig eftersom man tydligen inte får ge kritik på hur någon skriver online, även om man gör det i all välmening.
Och att angripa min text är ju bara löjligt och omoget, det är inte jag som skriver reportage för Sveriges största motorsite och kvalitén på min text spelar ingen som helst roll så länge det går att förstår vad jag försöker få fram.
Måste man vara bättre på alla saker man kritiserar andra för? Ska sluta försöka hjälpa er att få en bättre site, my bad!
EDIT: Att det blev ett "att om" i min text är nog för att ordet "läsa" skulle ha varit med där också, vilket någon som korrekturläst hade upptäkt![]()
/Thomas
Byggt AC Cobra, 100-200 5,5sek, 285km/h på GPS
Nu tycker jag att vi släpper grammatiken och stavningen för att njuta av bilderna och leva oss in i texten![]()
WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone
An island of reality in this ocean of diarrhoea.
Sjukbil!!!![]()
Det håller jag med om, men jag gillar det Q gör och min kritik var inte på något sätt tänkt som ett påhopp mot vare sig honom eller någon annan.
Du missade helt vad jag skrev i mitt andra inlägg eller? Att angripa det jag skriver gör inte den ursprungliga texten bättre eller min kritik felaktig.
Det är väl inte det minsta konstigt, men passar väl bättre om jag skulle gått in och påpekat vad någon annan "vanlig" medlem hade skrivit. Nu gav jag kritik på ett publicerat reportage och då är det inte samma sak längre.
Måste jag tex vara en bättre fotbollspelare än Kim Källström för att tycka hans straff mot Danmark i VM-kvalet nyligen var dålig? Är ju helt orimligt att resonera så.
Jag är färdig med att diskutera detta i denna tråden nu och är ledsen att den blev offtopic pga mig. Ville som sagt bara väl från första början.
Trevlig läsning! Nu rycker det i 65-tarmen igen...![]()
Trevlig läsning om en helt galen bil. Tycker dock att GT2 är bättre![]()
Grym bil, och trevlig läsning!
//Fredde
Jaha, detta blir nästa bil då....hehe
Jag älskar den här besten, ren njutning i text och bilder. Tack!