härligt kämpat av dej Lars .. nu har man följt dej så länge så att få den klar e ju bara ett måste ..
du är en klippa på att jobba i motvind det älskas av oss alla... så ta dej liiite vila och en god mat bit och bara sätt dej och titta på din bil så kommer energin som en blixt från en klar himmel..du har stöd från oss alla
du fixar detta galant vi väntar så gärna lycka till...lars lycka till....
Hej Modj, Jag har saknat dig. Kramen. *vink*
Live Long And Prosper
//The Zwamp
Ja... Det är långt mellan uppdateringarna nu för tiden... :/
Det är ingen fara, den som väntar på något gott.
Besides, sånt här kostar apmycket pengar. Pengar tar tid att tjäna ihop, så den kommer ut när du är klar. Inte mer med det. Fortsätt när ork, lust och pengar infinner sig igen (Kommer dem tre sakerna någonsin samtidigt?).
Live Long And Prosper
//The Zwamp
Fick en spark i rätt riktning i veckan, fick besök av Patrik på Kometfoto.
Fick tejpa ihop bilen lite snabbt och även montera på slicks på fälgarna.
Tack till bror på Kloma för hjälpen och även Patrik som stod på sig....
En liten bild som jag tog, man får iaf en hum av hur målet är att det ska se ut nu....
Mvh
Wow =)
Måtte du få mera byggarlust nu - den här bilen är det många som vill se färdig i din ägo eftersom det är du som gjort allt det stora på bilen Lars/Modj
Håller med Olin, wow vilken bil![]()
(Fredde08) Jag och Emperor2000 blev aningen förvånade när vi ligger i 160 efter varandra så kommer det en röd passat i 180 i ytterfilen :P
(Fredde08) WTF?!? liksom
Vad väger den ca tom utan motor som på bild?
Endast tomkartonger den står på väl =)=)=)=)
PS:
Du måste vara uppe i ca 700.000:- i byggkostnad när allt är klart?
zatzy.com| BMW
Vet inte vad ram/bur kan väga, karossen väger 30kilo med original vinge.
Den summan har jag nog redan passerat..... :/
Men nu är det troligtvis slutet på projektet, hittat en köpare på kaross/formar.
Hoppas det är någon större firma som tar upp stora börsen så du kan få lite tbks för dina perfekta CAD ritade formar mm =)
Hur blir det med viktfördelningen? Siktar du på 50/50 eller 55-45 eller vad är optimalt tro?
zatzy.com| BMW