Du kommer inte ångra ditt köp av stolar.
sjukt bra stolar som är mycket mycket skönare än vad folk tror.
Du kommer inte ångra ditt köp av stolar.
sjukt bra stolar som är mycket mycket skönare än vad folk tror.
Sveriges snabbaste JDM
Man ska ju ha roligt oxå, kan tänka mig att köp som stolarna är högst "nödvändiga" ibland för att hålla lågan uppe, sjukt snygga iaf, och riktiga pendlarstolar![]()
Kul att du säger det, jag har bara provsuttit dom vid 2 olika tilfällen och provsitta och köra med dom är ju inte samma sak riktigt
Hade igentligen tänkt välja B6 men kolfiber pundare som man blivit så blev det ist B7 även om prislappen är lite väl svettig...
Så är det, det går lite trögt mellan varven. Just nu väntar jag med att få hjälp med att rita upp så mycket som möjligt i CAD för att se så allt få plats. Hade väl gått att börja bygga nu med men trökigt om det i slutändan hade räkt att flytta ett rör några cm för att få plats med tex pedalstället..
Därför känns det värt att vänta..
Så stolarna är som du säger, ett bra sätt att köpa nått som "syns" lite mer och som man kan klämma på![]()
Du får sätta en stol i hemmabion sålänge och köra lite Forza Motorsport![]()
www.Mooseville-Performance.com
Mazda Rx7 -88 - 12.62sec/187km/h - 377hk vid 0.85bar
Mitt Riktiga Projekt Med Wankelmonster och Volvo 142
Den "spelstolen" har varit utlånad i snart 3år tror ... Kom på att jag är inte så mycket för tv-spel längre... :/
Vi får se när tillett stolarna dyker upp, jag sa att det inte var någon panik så dom ska samm-skickas när det blir fler som ska till Libell.nu
Även om man är lite sugen på att få hem dom...
Det ritas lite nu iaf, funderar på hur man ska göra med plangolv och annat man behöver tänka på.
Vad har ni för tips? målet är att bygga en plan botten platta iaf. Jag är fortfarande lite osäker på exkat i vilken höjd det kommer bli på fronten men splitter, troligtvis blir det lägre än vad resten är tänkt iaf.
Än så länge är bara "mitt" sektion av bilen uppritad lite lätt. Ska ritas upp bättre i veckan om tid finns sen blir det nog till att jobba sig bakåt.
Men kom gärna med tankar/tips/ideer hur man får till ett golv så vettigt som möjligt.
Som det är ritat nu är det 100mm ride hight och inget är under golvyta.
![]()
kul bygge![]()
Idag var jag uppe i ED hos Formfräsning och hämtade höger bakskärm och formen.
Känns riktigt gött att bocka av den "svåra" delen i bygget. Nu har jag iaf samtliga skärmar och dom är 100% lika.
Det som saknas är stötfångare fram/bak samt höger/vänster tröskel.
Vänster gjorde SVK en men den stämmer tyvärr inget vidare i formen har jag märkt. så det blir nog till att göra 2 nya. Även tänkt att gjuta av vingarna, men det får bli det sista i bygget....
![]()
Fan va härligt å se att det går framåt!![]()
ögongodis! tumme upp!
Tackar!![]()
Du Lars... En orgie! En orgie i kolfiber är vad du håller på med!
När ska du börja använda det senaste inom kolfiber - bakad?
Har jag missat nåt eller har denna kaross blitt avgjuten 2 ggr ? :s
Sjukt projekt iafall!!![]()
(\_/)
(O.o)
(> <)//||Amotek.se - Sponsor||\\
wow Detta va ett hårigt bygge du jobbar med detta är det värsta jag sett på mkt länge wooow mkt bra kämpat av dej modj...helt super ju...vilken skönhet detta må bli...
lycka till detta följes va så säker .....