Detta är en tråd där vi kommer samla en del av de frågor som ställs i denna forumdel med svar så att det byggs upp en liten FAQ.
Tråden kommer vara låst så att endast moderatorer/admins kan uppdatera den så den slipper bli sönderspammad med annat, har ni något som det ofta frågas om och borde ligga här är det bara att dra ett PM till mig så lägger jag upp det.
Var hittar jag reglerna för zatzy?
Här http://www.zatzy.com/announcement.php?f=62 sen finns det under de flesta forumavdelningarna klistrade trådar för regler som gäller den avdelningen.
Kan bara moderatorer ta bort trådar? Nej även trådskaparen kan ta bort sina egna trådar genom att klicka på knappen "edit" i det första inlägget, välja "radera inlägg" och trycka på knappen "radera det här inlägget"
Varför kan jag inte posta länkar utan får ett felmeddelande? Du måste ha minst 50 inlägg innan du kan posta länkar
Vad jag kör har försvunnit från min profil, varför? Det beror på att du inte har några bilder i din depå.
D.v.s "kör-fältet" syns bara i forumet om du har en bild på din bil.
Hur byter jag Nick?
Tänk först om det verkligen är nödvändigt att byta, även om du kanske bytt bil eller liknande så känner folk igen dig bättre via ditt gamla nick. Vill du ändå byta så kan du skicka ett PM till en moderator eller admin så görs detta i mån av tid.
Senast redigerat av Maciej EVO VI den 2007-07-20 klockan 22:26.