Nej hu va trist!
Företen kan man inte posta hur mycket som helst i ett inlägg.
Nej jag hatar sånna projekt som uppdaterar första sidan :/
Ursprungligen postat av Memphis
Nej hu va trist!
Företen kan man inte posta hur mycket som helst i ett inlägg.
Nej jag hatar sånna projekt som uppdaterar första sidan :/
Ursprungligen postat av Memphis
Ursprungligen postat av Wipe
Vad är det för fel på dom? :/
De blir oftast mindre bilder, roligare när de kommer en 5-10 bilder vid varje uppdatering.
Och sen som sagt, man kan inte posta hur mycket som helst i bara första inlägget.
en tanke på bara, på vissa andra forum där det finns projekt delar,
så är denna del uppdelad i 2 delar, del 1 är för rena projekttrådar, där bara den som skapat tråden kan skriva inlägg och uppdatera sitt projekt.
Sen i del 2 ligger det diskussions trådar knutna till respektive tråd i del 1.
Detta är då mycket smidigare om man vill kolla igenomn ett projekt och inte är så sugen på att skumma igenom 94 sidor med dravel
bara en tanke..
"There is no substitute for cubic-inches"
Så är de på sweclockers.
Hatar de, blir helt knäppt!
Wipe: var därifrån jag fick iden, och det blev mycket bättre![]()
"There is no substitute for cubic-inches"
Är väll bättre att få projektskaparna att ta sig i kragen och lära sig att göra thumbnails och uppdatera sitt första inlägg istället för att sprida ut det.Ursprungligen postat av oobum
Common sense isn't really that common
Nothing says "rock & roll" more than fat guys running
Shit va alla klagar.
Hoppas verkligen att det inte blir nå krav att man måste lägga allt i första inlägget, att man måste ha tumbnails eller att man lägger projektet i en tråd och diskuterar det i en annan.
Vill man ha alla bilder på ett o samma ställe, gör en hemsida. Om man vill kunna diskutera om projektet klokt så är det bäst som det är tycker jag.
kanon härlig sida,,
Varför namn i rubriken?
Det står ju automatiskt under ändå!
Billös :(
Kanske för att skilja ut mellan projekten.Ursprungligen postat av Darkjak
OM 3 personer har varsin 240 så blir de ju lite enklare att se skillnad på trådarna om det står arne framför den enda o bert framför den andra.
Ej lastbilar???? Inte för att jag har något emot. tycker det är trevliga projekt. varför finns det lastbilar i projektdelen när det inte är enligt reglerna?
Nej Henrik, det går nog inte nånstans.
Använd tex http://www.saab4fun.com/upload ?
Det går på gasamk.se och rejsa.nu, varför inte här?Ursprungligen postat av John