Namn: Mattias Johansson
Bor: Kalix
Yrke: Studerar
Bil 1: Kadett C kombi 1975
Effekt: 60 vilda
Trim: In your wildest dreams! T.o.m. för snålt huvudmunstycke!
Styling: Orange lack med mattsvart huv hösten -03, rensade lister, sportratt, hemgjorda, borstade aluminiumpaneler i inredningen, en fín uppsättning tärningar och granar... 
Fälgar:Sommar 5,5x14" med snobbringar från 1982 års Opel Rekord, vinter original 5,5x13" s.k. "kryssfälgar".
Stereo:Concord bandspelare, alphatek 2x20W slutsteg, 4,5" 20W Pioneer i dörrarna.
Framtidsplaner:Nya dörrsidor, dragkrok, mer aluminium i inredningen (växelspak & handbroms), bygga klart stereon.
Övrigt: Värd de 400 kronor jag gav, kul och billig bil som börjar bli ovanlig, och jag får igen vad jag lagt ner på den om jag skulle sälja den.
Bil 2: Volvo PV 544 1965
Effekt: 100 hk just nu... Blir inte mindre. 
Trim: Bara en standard B21 ÄN SÅ LÄNGE.
Styling: Rostfläckar, uppkapat hål i torpedväggen... :/
Fälgar: Fram just nu Volvo 240, bak original med diagonaldäck.
Stereo: Hålet i instrumentbrädan vägrar låta...
Framtidsplaner: 140-framvagn (sitter på plats), 240-bakaxel (konverterad, ska på.), Opel Ascona styrning, B21-motor som ska trimmas, blir nog en vassare kam, 531-topp, dubbla SU med öppna filter som monteras på ett modifierat B21 E-insug, och dubbelt avgas, känner mig även sugen på att prova gas, men det är just nu mest våta fantasier. Rosten måste lagas först, torpeden läggas igen då den varit uppkapad, lacken blir vit med eldflammor, PV originalhjul fram och breddade original bak (bromsarna ska borras om till gamla bultcirkeln). Koni-dämpare runt om, "Back Off"-stänkskydd, sydstatsflagga på tanken och en Volvo Stereo-8 spelare från sent 60-tidigt 70-tal... Volvo 240 pedalställ och huvudcylinder, antingen en gammal träratt eller en flakead grantratt eller Volvo banjoratt, eller något sådant att styra med... Osv. osv... Vill du veta mer så PM:a... 
Övrigt:Just vad du ser i signaturen. Kolla gärna den länken. Bilen räddades från soptippen i sista stund...
Kadett Caravan 75, PV 65, 164 73, Rekord Coupé -68 + diverse junk.
Nämn ordet "Bling Bling" i min tråd, och jag ger dig STRYK!