Vid löning så är du välkommen att joina zatzy clanen i Forza om du är intresserad förstås?Ursprungligen postat av capezero
Vid löning så är du välkommen att joina zatzy clanen i Forza om du är intresserad förstås?Ursprungligen postat av capezero
självklart är man intresserad av detUrsprungligen postat av frappa
då addar jag dig på live lite senare när jag sitter och spelar nästa gång.
Sen hade jag en annan fundering. HUR många av ni som har lagt upp er på denna lista spelar fortfarande? och det måste finnas fler![]()
// Håkan Zetterlund
Petter swe, Nyholm, Coolfredde, rewwaN ,Hcan ,Klurax jag själv frappa mm har endast dessa på freindslistan Sydbom heter Beagle five på live men har inte vart så mycket online! Resten får svara själva då jag ej mött dem på live än!
Sideways1, spelar 90% pgr3
Snoopy08 , spelar pgr3 för tillfället
If you are rich you buy things that impress you. If you are not you buy things to impress other people.-Steve McQueen
Nightrun 2005 / 2006 / 2007 | BMW 520d -2015
DaGnome på xboxlive 360, så fort jag får igång det...kommer väl spela lite NFSMW, vi får väl se i mars när det kommit lite titlar förhoppnings vis![]()
Spelar också Most Wanted, samt PGR3, och Forza till gamla boxen. Adda mig så ska vi gasa(min tag står lite högre upp i tråden)
Låter skojUrsprungligen postat av Klurax
hur är det att lira live på most wanted på 360? vad kan man göra, går alla race o köra eller?
Gamertag: GBGTias
Kör: PGR3
- Försök plocka mig vid rödljuset! ;-)
Peugeot 406 2.0T "Sleeper"
[url= http://www.peugeot-sport-club.com
Bilder. [/url]
Av 8 bilar har det vart 6 Peggor..
gamer tag: bjorklund
Kör: PGR 3
zatzy.com | Moderator - zatzy.com
* E-mail: skicka pm!
Lars Jakobsson
Uppdaterar lite!
Gamertag fortfarande frappa spelar mest TDU, Saint´s row samt Forza dvs både gamla och nya X-box
Amazonas, spelar bara TDU
Xbox Live: The Oats