Alla har vi problem, dock stör jag mig inte tillnärmelsevis lika mycket på personers åsikter som du tycks göra - åtminstone i mitt fall.
B förstås (och ev någon till). Själv? Samt på vilket sätt anser du det ha med saken att göra? Eller är det bara personer med specifik behörighet du anser får, eller bör, ha en åsikt om saken? Oavsett behörighet att framföra fordon så finns det ett regelverk som bör följas, non?
Jag personligen drabbas av den då dess förare inte följer regler, tabbar sig i trafiken, allmänt uppträder som fårskallar eller då fordonen inte är trafiksäkra - precis som hela samhället gör pga förseningar, omkostnader i form av stillastående trafik, räddningsinsatser, sjukvård, osv.
Nu är det betydligt mer än länkat till några olyckor jag gjort om du faktiskt läst tråden... Nej, jag anser inte att jag inte skulle behöva visa hänsyn pga att idioter i trafiken inte gjort det. Förstår öht inte hur du kan tolka det så. Mina inlägg med olyckslänkar syftar till att påvisa de problem som s k "proffs" orsakar och som drabbar hela samhället.
Vad är det som får dig att hävda det? Du kommer med ett påstående, så jag ber dig utveckla vad du grundar det på.
Det är du som väljer att tolka mina inlägg som generaliserande. Idioter i trafiken är idioter i trafiken, oavsett vilken fordonstyp de framför. Dock är det värre med idioter bakom ratten i större fordon, med tanke på den effekt deras klanteri orsakar.